Blodförstoppning

Hej! är inte så särskilt glad idag, för jag var tvugnen att gå på friluftsdagen fast jag hade feber,värsta on i halsen,täppt i näsan och trött det vill säga förkyld.
Men jag kämpade! dom dela in oss i musik grupperna då kom jag med iris,ebba och nadine och killarna förstås, sen efter vi hade gjort en sak åt vi lunch och sen skulle vi orientera d.v.s. att vi gick typ 1 mil i spöregnet och leran..sen splittra vi oss så jag gick helt plötsligt med simon r,erik,dennis och iris ;o
inte fan visste jag det sen så upptäckte vi det och fick gå 5 km extra typ jävla kärring som förklara vägen skit dåligt..hon ba: om ni går nu rakt fram hela vägen så kommer ni dit men inte fan var det rakt,det var en massa vägar......................

Så som sagt skit sur för jag mådde ju as dåligt,höll på spy.och så har jag fått blodförstoppning i höger hand,kan inte röra fingrarna så ni som läsde det här, det tog 20 minuter att skriva det här, tack jävla böglärare!, hejdå!
p.s. ursäkta om ni blir arga för att jag svor men skit på dig isåfall,för jag skrev bara vad som hände.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?