Canon bra!♥

Vi hade på idrotten idag någon hinderbana i parken haha helt utmattad man blev och rufsig i håret;)Har inte lagt ut nå bilder på ett tag men ska göra en film om min dag efter skolan:)
För att göra det så måste jag filma vad jag göra på kvällen också så den kanske kommer efter midda vad vet jag?
Vi hade också film och media nu i slutet yies! inge mer anylisering på musikvideosar! goooood! för då blir man inte less på den låten, jag har fått vara själv men nu var emelie där heh;)♥

Så vi typ hitta adobe photoshop elements på en sån där tjock dator :ooo fan va coolt att det finns på en såån gammal dator! faaast det gick inte att spara bilder,fn!och så tycker emelie att jag har en snygg mamma Hahhaha asså snygg för att hon har ju fött 5 ungar men ser ändå ung ut;) men sen sluta vi 15 minuter tidigare!
Jag cykla hem och självklart så sitter jag och nördar här
Fick veta nyss att mizzy dödat en till fågel..kul hhahah! Ska påbörja videon nu vi ses!
P.S justja glömde säga att nästa film och media lektion ska vi få filma och fota!!!:D:D:DD jag ska ta med min canon e0s 500d lite väl mycket information?ahahah;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?