¡Hola!

Chacha!:) vet ni vad jag nyss gjorde!? hahaha en ganska ovanlig sak faktiskt.. jag möblerade om i sannas rum, flyttade sängen och skrivbordet och garderoben huller och buller;)

Hon typ skrek och hoppa och blev jätte glad hahahah.. och så har jag försökt fixa morsans dator i sannas rum, jag är ju så bra på datorer(SANT) så jag fixa den!:D nu behövs bara tagnetnbordet som anders tagit;) Och jag menar det, jag är bäst på datorer! det är liksom min grejj!;p
Och kamera, fast det måste jag lära mig mer om! går ju i film och media så snart ska vi göra en egen film:D yee, imorrn sägs det av pappa,mamma,tv:n och tidningen att det ska snöa så hoppas det:D
för då kan jag börja använda mina uggs! Lisa har as snygga uggs kolla här på hennes blogg!: www.imsmilyn.blogg.se <33333
ska redigera bilder och kanske fixa ihop en ny header för nu är den lite konsigt..sen skola imorgon! puss!


Postat av: Lisa (:

hihi Awii så gullig du är ;*<3

2011-10-10 @ 00:29:33
URL: http://imsmilyn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?