''I got 1 friend and you 100 and you're tryin to steal my friends.''

Har inte mått bra idag, typ haft ont i huvudet för en sak..hon är verkligen inte den jag trodde. Tur att jag har min älskade lina och elina<3333

Vi ska snart betämma jag och elina när hon ska komma hit!♥ jag önskar mig faktiskt inget i julklapp nu bara pengar.
Sen blev jag ruskigt ledsen över hur klumpig jag är..........jag och sanna skulle måla ett nattduksbord och då fick jag lite färg på den nya tröjan som jag köpte för 2 dagar sen, sen stor grät jag. vet att jag är känslig och att jag skrev det nyss på bloggen men varför inte, om ni vill veta hur jag känner så är det inge mer med det och skriva det.

Iallafall försökte med ALLA medel att ta bort den svarta färgen..men det gick inte osså blev det två små hål. har kvittot kvar så ska lämna igen den och få en ny men kanske inte att jag får samma storlek vet inte börjar iallafall halv elva imorrn och går i skolan 2 timmar yies! hejdå!
hoppas man ser vårt nya schema!:)är inte så bra på att fota


Postat av: typjulia

Tack så supermycket <3

2011-10-17 @ 09:50:00
URL: http://typjulias.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?