Ju mer dom spottar

Är inte så bra på rubriker så ibland kanske jag skriver en låttext hehe:) Igår gick jag isäng halv 3 tror jag, stolt att jag klara så länge , vet ni jag var jätte pigg! hahaha tack lisa♥ så jag kunde typ inte somna;)
Nä men det var kul vi smsa hhahha:) P.s. om någon säger jag är störd,efterbliven eller trög :hahahahahh så sant!:)♥
men nu är klockan 1 ganska lite men jag blev fort trött idag;) kanske för att det vart skola? man vet ju aldrig
Sen imorgon ska vi ha musik,idrott och andra tråkiga ämnen. På idrotten ska vi va ute i vilket väder det nu än är :oo om det snöar,regnar,åskar,kallt vilken gympa det kommer bli alltså! och mitt hår kommer bli..ja rufsigt! ska kanske ha det i en snodd;)

Sen får jag ta kläder efter väder! nej varför sitter jag här och babblar alla sover ju ändå nu hahah:)♥ ska inte blogga mer tills jag ska sova nu så vi höres!


Postat av: FANNY [FOTO & VARDAG]

Tack så jätte mycket,

Du är jätte duktig på att fota du med tjejen! :)

2011-10-11 @ 09:25:35
URL: http://caanon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?