Mer tid för en till blogg?

Tjo jag tänkte på helgerna då jag är hos pappa eller kvällarna på skoldagarna så sitte jag mest bara vid datorn och då brukar jag ha tråkigt!:) så jag tänkte om jag skulle göra en till blogg som är på blogg.se eller bloggplatsen ? om jag gör en på bloggplatsen så kan jag börja videoblogga,lägga upp andra videosar,flummiga bilder som jag aldrig lagt ut och skriva om mitt liv? som på den här fast jag vet inte hur man lägger ut videsar här så vad ska jag göra?
Eller behöver inte ens fråga ska göra en på blogg.se eller bloggplatsen, ah det blir bra:)<3
Kul!:D Men ni har väl inte glömt bort också att jag har en blogg med julia: www.mizzynelly.bloggplatsen.se ?;) och så har jag jätte gamla bloggar en med nadine: www.fantasygirls.blogg.se och en med min kusin elina: www.ellithebest.blogg.se !:D där finns 2-3 år gamla bilder om ni vill kolla hahah eller inte;)
Ush hittade 2 spindlar i mitt rum i helgen, jag och Lina skrek som galningar!^^ Kraam från mig och Mizzy!<3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?