Personligt

Hejj jag sa att jag skulle gå och sova efter jag gjort NO:n men..jag gick på toa borstade tänderna stod där i 2 minuter munsköljde för första gången iår typ nä men!;)
Sen vart jag glad vet inte varför!:) Kanske för att jag hittat mina nycklar,städat mitt rum och kan nästan NO grejjset näj asså kanske hälften kan jag heh.
Här kommer lite mål som jag måste försöka hinna göra till jul!
1.få vitare tänder!!!!!:D typ borsta och munskölja 2 gånger per dag!
2.få bättre kondition! ett måste!

Okej hehhe det var var 2 mål..men iallafall dom målen är svåra! jag vill verkligen inte få gulare tänder än jag har, ser ut som ett troll..men jag har alla tänder kvar fortfarande:) Sen vill ju jag smsa mer på skolan, för jag har ALLTID mobilen i skåpet eller hemma:( och det är ju liksom inte så kul eller? ja då tänkte jag för jag brukar alltid ha leggins, att jag kan ha mobilen som innanför tröjan(bh:n,toppen) kul hah!x) låter konstigt att jag gör det eftersom jag aldrig haft det:) Jag har heller aldrig haft smink!;p säkert alla sitter med en stor mun framför datorn nu och ba VAHHHH?! xD hahahahahhaha äh ska se lite videosar av ana gina, älskar hon!<3 hon har världens bästa humor hejdå!<33



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?