Rio

Nu kommer mycket bilder, gör några collage kanske av nått för att det är så mycket jag vill visa er, såg på 4 filmer, två på datorn och 2 på tv:n x) Dom på tv:n var ÄCKLIGA MEN ROLIGA!xD och dom på datorn var BARNSLIGA MEN ROLIGA!:) jag såg stewart little 2 och rio;) och på tv:n l.a. gigolo HAHAHHAHAHA lisa också fast hon såg ju själv hemma och jag iu stugan dåe;)
hahahha om ni undrar så var det kallt så jag hade yllesockor i mina converse x)
jag vet att det är en gren haha!
HAHAHAHAHHAHAHAHHA DÖÖR! XD
fotade frost/is ;)
HAHAHAH nu såg jag nyss något bredvid lövet !
min lillasyrra
HAHHAHAHAHAHAHAHAH min store brorsa ander som är 16, fotade utan att han såg!
mina ögon;) har inte redigerat den här bilden:)
sannas öga, gjorde det bara ljusare på kameran, har inte redigerat;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?