Test #3

Tre saker jag inte förstår mig på:mitt misstag för 2-3års sen..folk som dödar och varför jag inte pratar mer
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:min laptop,pennburkar och lavalampa
Tre saker jag gör just nu:chattar,bloggar och kollar på bloggar/bilder
Tre saker jag vill göra innan jag dör:fota en superbra närbild på nått vadsomhelst! och börja sminka hahahha! fast det är ju så konsitgt med smink och träffa alla mina vänner!
Tre saker jag kan:eh jula (lite) sjunga(säger vissa typ) och spela piano(ganska så bra elr inte)
Tre saker jag inte kan: gå ner i splitt och spagat och göra bakåtvolt (men vill!)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:folk som är utanför,stereo hearts(en låt) och vet inge mer:)
Tre saker jag skulle vilja lära mig:allt som har med cheerleading/gymnastik och dans att göra hahaha fast kommer aldrig hända om jag inte försöker och kommer inte försöka;)eller man vet aldrig
Tre favoriträtter:våfflor,kotletter och pannkaka
Kommentera eller smsa 076 1030451 om ni vill bor i luleå och vill börja i dans med mig eller nå,eller om ni redan går i den sporten och vill atjag ska börja;) så jag får nån meningen med livet;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?