test

jag ska bara göra ett test,nått konstigt.

Hur bor du:vad menar du? jag bor i ett hus
Brukar du komma i tid:ja
Hur lång är du:160 cm eller nå
Kan du laga mat:nej inte så värst bra
Vad jobbar du med/pluggar du:skola
Vad har du på dig just nu:guld,svart tröja och leggins
Har du någon fobi:hatar småkryp! och är mörkrädd
Hade du en bra kväll igår: ja,jag var med filippa,miranda och lina<3

Vilket är ditt senaste inköp:tröjan jag har på mig nu den guld,svarta
Din favoritdryck på morgonen:oboy eller juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:mormor
Har du sovit i din egen säng inatt:ja
Vad hade du sönder senast:en penna
Vem snackade du med senast:lina<33
Varm favoritdricka:varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:-
När gjorde du senast något riktigt dumt:jag vet inte?
Saknar du någon just nu:ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad:det krävs inte mycket iaf!
Någon jag stör mig på:folk som tror dom är nått!
Intressen:foto och musik
senaste person du kramade:miranda tror jag:)

 

Senaste person du ringde:linaa
Senaste person som ringde dig:lina
Vad drack du senast:oboy
Vill du ha barn:nej inte nu 
Längtar du till din nästa födelsedag:nej
Har rakat dina ben någon gång:ah
Är du sugen på något nu: umgås med kompisar
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:-
Använder du hudkräm:ibland för att det luktar gott
Attraheras du av män med skägg:nej!
Micro-pop eller poppa själv:spela roll
Brukar du baka:jo
Röstade du i det senaste valet:nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:nej inte så mkt
Vilken låt lyssnade du senast på:vet inte
Har någon annan sovit i din säng inatt:min katt
Vad tycker du är äckligt:spindlar
Har du pengar på mobilen:ja eller jag har 2000 gratis sms i månaden och mamma betalar hur mycket jag ringer för.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?