Tv:n är mer efterbliven är mig

Hahahah tv:n är ju mer efterbliven än mig..nu är det säsong 8 avsnitt 1 av desperate housewives på tv:n! xp jag har redan sett det och nästa avsnitt;) okej då är den inte efterbliven men..;)

iallafall tänkte göra några frågor på 2011(fast det är ett halvår kvar) som jag hitta på www.juliawikberg.bloggplatsen.se !:)<3
Fast la till några i slutet dom gjorde jag med stark text;)

Har du badat i sommar?

-SJÄLVKLART!:D

Har du varit utomlands?

-nej:(eller finland och haparanda

Har du sett en lös hund?

-ja många tyvärr:(

Har du ätit mer än 20 glassar?

-hahah ja ?

Har du varit kär?

-nej!

Har du skaffat dig några nya kompisar?

-jag vet inte?

Har du sett nån artist?

-nej jag gillar bara artister som är på andra sidan jordklotet typ

Har du skaffat dig nån ny favoritlåt?

-jo jätte många!

Har du varit arg?

-ja

Har du varit på Gröna Lund eller Liseberg?

-nej

Har du ridit nått i sommar?

-nej hah x)

Har du spytt?

-JA! ganska många gånger under sommarlovet..

har du varit på Luleåkalaset?

-nej inte iår

Har du varit i en djurpark?

-nej eller jo för 3 år sen huhu

Har du varit stolt över någon?

-?

Har du varit stolt över dig själv?

-jo

Vad är det längsta du har badat i havet?

-länge! jag vet inte

Vad är det längsta du sovit till?

-halv tre en gång heh..

Har du fått fler än 10 skrattanfall?

-HAHAHHAH ja!

Vilken var den senaste filmen du såg?

-eh ''a cinderella story once upon a song''

Vilken var den senaste boken du läste?

-''vad mina vänner inte vet''

Vilken var den senaste låten du sjöng på?

-nån från en reklam hahah


nu mina frågor jag lagt till:

Har du gjort nått som du aldrig gjort förut?`

-campat i pite


Har du fotat mer än 700-1000 bilder?

-Javisst!;)


Har du fått någon sak som du velat ha länge?

-JA en systemkamera!:D


Vilken sång lyssna du senast på?

-what makes you beautiful av one direction


Har du druckit något äckligt på senaste?

-Jo hah en äcklig läsk..


Har du ändrat ditt utseende någon gång?

-Jo jag har färgat håret lite orange en gång och en annan gång gjorde jag det lite mörkare;)


Har du blivit ledsen(gråtit)?

-ja


Har du varit jätte glad?

-Ja!:D




Kommer inte på nå mer..:D










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?