Varför är fredag så nära måndag men måndag så långt ifrån fredag?!

Kom hem för en stund sen;) Skyparmed lina och hon slog på nån video på fb så jag hörde så här gick det:
Svampbob:du patrik är du också arg?
Patrik: aa (med mörk röst)
svambob:va ere då?
patrik: jag kan inte se min panna(med mörk röst)

AHHAHA döör lina tycker den är dålig :] Idag på skoln var det som vanligt förutom att vi hade konditionstest och jag var ju som inte frisk så ni kan ju undra hur det gick.. sprang iallafall med iris!;) sen på matten så fick vi gå till coop och kolla på ingredienser typ till exempel vetemjöl och sen skulle vi avrunda kostnaden:D sviiiiiiin kul var det!!!!;D hahah  ska kolla om mmaistrooo mizzy är utanför min dörr heh hejdå!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?