''You pretend that you don't know what's going on..''

Tja!
Känner mig väldigt seg just nu..-.- Jag orkar inte göra no läxan för att vi har prov imorgon pågrund av förkylningen, satans no prov.. Ska försöka att inte verka så sur men helgen kommer inte bli kul
Samma sak varje helg! när jag är hos mamma så sitte rjga vid datorn och tv:n ensam och när jag är hos pappa far vi till stugan eller är i alvik framför datorn..fortfarande ensam..

Mitt budskap är inte att ni ska tycka synd om mig hahahah! nä men ,,
ingen ringer och frågar om den vill va med mig , förutom lina dåe<3 men hon typ dör om hon inte får va med mig hah<3

men hon bor i stan..:/ Aja korkat inlägg ingen bryr sig,laddar in nå konstiga bilder jag fota vid 8
blev nå konstigt ljus när jag fota fast det var ganska så mörkt
hon tror hon kan gömma sig hah



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?