Alla verkar ha svårt med rubriker huhu :3

Tjolivipsen! som jag har börjat säga men inte vet varför:) Min statistik ligger väl kring 5 besökare haha stolt;) Nämen ''att blogga'' är inte riktigt min grej och det är ju inte så att jag kommer bli en bloggerska och ha 1000 besökare när jag blir stor;*
Nu åskar det typ eller nått sånt, det låter som det iallafall x) jag sitter och lyssnar på JB, alla älskar ju honom så nu ska jag nöta på låtarna dom är faktiskt roliga att sjunga ;p oj! ska inte säga det då kommer alla tigga om att jag ska sjunga den! :) Som ni har märkt så testa jag lite olika smilisar i detta inlägg, kulkul!

Hahah nämen faktiskt så hade jag tråkigt, brukar sitta några timmar framför datan varje dag för att vi har typ inga prov eller läxor och då blir det ju mycket bloggandet;) Istället för att babbla på nu, så ska ni få fråga på vad ni vill veta om mig, men såna frågor som är äckliga/dumma svarar jag ej på!;p Fråga på nu! nu har ni chansen!xp
FRÅGESTUND T.O.M. TORSDAG DEN 22 SEPTEMBER OM 3 DAGAR !♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?