Chill dag!

hej!:D det började med att jag stressa som fan till skolan för jah trodde vi börja 8.20 , men sen träffa jag iris och vi skulle tydligen ha en föreläsning!
Typ vi prata om 50 åringar gubbar som lurar 13 åriga tjejer på nätet ochg sånt;) inte så tråkigt faktiskt! sen hade killaran det och då hade vi NO fast vi fick jobba med matte oxå;) chill!! sen hade vi håltimme i 2 timmar, vi gick till iris och sen till mini mart och sen drog vi till klasskampen/skoljogeen :) men jag var inte med! ;D

jag satt i värmestugan och vänta på alla;) ÄNNU MER CHILL, ye o sen fick vi sluta^^ nu är jag då hemma och tänker duscha;) på hemvägen regna det när jag cyklade med nadine och iris så nu sitter man här frusen medans moffa och nån rörmokare är här!:)
Vi har ju problem med avloppet,intressant?;p eller det har vi alltid haft,nåjaa heiidå!<3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?