Kommentar

Heej, kom nyss hem från skolan, kan berätta lite om dagen efter det här, tänkte bara svara på Nadines kommentar:
Din blogg blir mkt mer intressant när du skriver om hur du egentligen känner xD hahaha lite fail kommentar men så äre!
Svar: är det?! :o haha okej
Men dagN har väl varit hyfsat, jag har haft musik och då vi hade det så satt jag och tjura! för att iris och ebba får inte byta med ellen så att jag kan äta lunch! jag satt i en timme typ i en toallet, för att ellen och nadine var tvugna och gå hem eller ja men jag kunde ju inte gå hem för att nån har ju förstört min cykel så jag hade inte hunnit GÅ hem!
Den som gjorde det med min cykel= det är dens fel att jag kom typ 20 minuter försent i morse! gah! iallafall är ju svin hungrig för att jag inte ville äta lunch själv, hejdå.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?