Gamla foton!

Tjosan Trosan!:D hahah vilket roligt ord :) iallafall duschade nyss, bara håret för jag kände att det behövdes :') jag tror jag ska byta design för jag måste göra såna här streck hela tiden annars går all text ihop:/
Ser ni? ja men imorrn så ska vi börja 8.45, då ska jag bara cykla typ 1 meter sen har vi gympa där, korplådan heter det hahah chill att jag bor nära det! men jag hoppas att det inte spöregnar och stormar för han sa att vi ändå skulle ha!;o för vädret som var idag(ni som bor i lule vet) var det nästan att ha ute gympa :O
Justja det var ju sviiiiiiin kuul på första gympan idaag! heh! vi körde ambassaden och jag ägde fett mycket på att rädda folk genom att kasta ärtpåsar jag rädda typ 10 stycken på raken och alla andra!;D
Här får ni en gammal bild jag hitta:p
hahaha oj vad det var länge sen jag fota den här, det var på kronan!;) saknar kronan...men då hade jag min kompakta kamera xp
typ bild från i vintras i stugan;)
Sen tänkte jag fråga om någon vet hur man lägger in videor! har typ 10 stycken jag måste lägga in som är ett år gamla snälla hjälp!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?