Skola 8.15

Det bleev inge fotande igår kväll jag vet inte jag ides inte men ikväll hinner jag inte så ni får på söndag ;) Jag tänkte faktiskt ta med datorn till stugan ifall jag ska ladda över bilder och då hinner jag ju kanske redigera i picasa eftersom man behöver väl inge internet för det? :D

Jag börjar 8.15 idag, blää då har vi matte, och sen har vi svenska och sen mentor tid sen kommer inte jag ihåg mer heh;) Och så ska vi ha engelska prov idag,shit har inte tränat men engelska är ju enkelt så jag hakar på:)
Nu måste jag platta håret för jag ser ut som ett troll! men mitt hår kommer bli krulligt igen eftersom det regnar IGEN -.- herregud ja men ska dra nu, ses! Justja jag slutar 2 och då måste jag hämta sanna från skolan ;)
vi har fortfarande ute denna pool hahah! och studsmattan, men när ska man ta bort den?<3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?