Smarties<3

Kom nyss på att jag inte hade bloggat;) idag hade vi iallafall matte och då var vi tvugna att ha bestämda platser! tack alla stökiga killar! fick sitta bredvid emelie längst bak:) tur att det inte blev en kille! Sen hade vi NO, jag sitter också där längst bak! jag ser ju ingenting längst bak och i alla klassrum så sitter jag längst bak! hur tänker dom? Sen hade vi Musik! yeee ebba och iris går nu i min grupp:D slipper oroa mig om någon ska mobba mig eller inge lunch:)
Sen språkval,vi gjorde läxförhöret det gick ganska bra sen fick vi tillbaks våra förra läxor:
jag fick 13/26 heh dålig jag är! alla tror typ att jag är duktig och pluggar!jag pluggar ALDRIG om det är engelska prov,svenska prov eller spanska prov, jag gör bara om det är NO och det som jag inte kan.
Hatar att alla tror jag är så hiiiimla duktig,noggrann och sånt, varför tror dom det?
hemma är jag typ lat,svär och allt sånt;) Sen hade vi svenska iaf ,vi var i data salen och skrev en törnrosa berättelse haha! Oj vad jag skrev! men nu ska ni få en bild på vad jag åt till frukost!:D p.s. jag kan inte äta
yogurt(stavning?) utan smarties! det är sant! puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?