that should be me!

asså vet ni jag har lyckats ta bort blogg.se 3 ggr när jag skrivit ett långt inlägg! blääääää jag får damp aja ett fjärde försök då!
Lär mig that should be me by justin bieber på piano men kan inte gå upp och testa för alla sover;( men ska hoppas att jag får spela piano på musiken för då kan jag träna på stereo hearts och den här låten då;)

Sen fick ebba och iris byta till min musik grupp så nu är det: jag,nadine,ebba och iris och av killarna: simon r,elias,erik,dennis,filip,cornelius,pontus och tim. Tror det var dom;) hoppas, hoppas hoppas att jag får spela piano älskar verkligen det! ♥

ni kan ju kommentera ifall ni vill lära er hur jag spelar låten eller om jag ska lägga ut video när jag spelar? när jag kan låten alltså;) Jag spelar ju stora ackord;) ah men ska bege mig snart till sängs men ändå ganska chill för jag börjar 9.15!:p Ye! jag tror vi ska ha ..spanska först om jag inte sagt det?
jag kommer inte ihåg vad jag skrev när allt for bort om och om igen men det får räcka med det här!:) Kraaaam!
fast den är bättre på piano kolla:
gashhh va jag längtar tills jag kan spela så vackert!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?