Videoblogga?

hej!:D vissa personer brukar ju videoblogga och jag sitter här och garvar och tycker alla som gör det är så roliga så jag tänkte ifall jag skulle börja göra det istället för att skriva 50 rader och ingen ids läsa eller va tycker ni?:)
Tills vidare tänkte jag skriva, men jag har ju en system och det går att filma med den men OM jag videobloggar så kanske att ibland jag gör med webben;) Asså jag tycker min blogg är tråkigt, haha men det är ju bara vad jag tycker!
Har typ bara minst 4 läsar per dag hah;) Kommentera vad ni tycker jag ska blogga om, här är förslag på traven:
Bilder jag har fotat?
Personliga saker?(typ känslor och sånt som händer på vardagen?
videoblogga?
bara skriva typ sånt som jag skriver nu?haha!
jag vet inte ni kanske ä smartare än mej elr det är ni ju haha för jag är efterbliven! :) men kommentera!eller säg till mig på fb;) svarar ALLTID men inte när jag inte är inloggad ahha:)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?