09.30!!!!!

Ojjj försov mig hahah gympan börja för en timme sen:) mitt andra mål i år är väl att inte sova så länge!! hahahah för jag har redan 6-7 timmars frånvaro från gympan:)
Nästa lektion börjar vid 10 om en halvtimme så drar snart fast vet inte riktigt vars teknik är för det är första gången vi ska ha det:)
Vet inte heller varför jag bloggar nu istället för att träna på matteprovet kommer väl klara det hyfsat. Sen vet inte mamma än att jag har försovit mig hon är på övervåningen och jah ska gå upp snart och säga: mamma varför väckte du inte mig?! HAHHAHHAHA fail asså.. Sen skypa jag med Marina nyss eller vi chatta på skype i nån minut hon ville att vi skulle skypa osså fråga jag när hon börja hon sa: jag ska fa 9,20 börjar 9,30:)   sen var klockan 9,26 hahah;) Aja brahejdå!:)


Postat av: nadine

då får du göra omprov med mig på idrotten!!;p

2011-10-19 @ 14:36:37
URL: http://mongohallon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?