Dag 2: Fobier

Oj haha hmm..
Jo jag får PANIIIIK om en lampa släcks så här när man är själv och lampan gick sönder eller släcktes av nått på en stor yta!  jag får verkligen panik! för jag ser dåligt och då ser jag vars jag än kollar saker som kan va läskiga..! Jag tror också på spöken det är vekrligen inget att skämta eller skojja om! och jag skäms INTE för att jag tror på dom!

sen min andra fobi är om man sitter fast i något till exempel en fot i ett hål i marken haha okej dåligt exempel men om man verkligen sitter fast ordenligt då får jag JÄÄTTE PANIK! det är fan lite värre än min första fobi! ush vill inte tänka på det, har fastnat måna gånger med min fot eller arm eller finger i något och vart ensam..usshh säger jag bara!
Ska göra lite matte, vi har prov imorn godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?