Dag 1: 10 fakta om mig+bild

-Jag älskar mina kompisar Elina,Lina,Julia,Ebba och Courtny!♫
-jag älskar att fota med min Canon E0s 500d!!!!!!!!!!!
-min katt mizzy är crazyyy men alltid rolig att fota!
-vintern är min favvoårstid, inge kryp ye!
-jag skulle hellre va ute i -30 grader än +30 grader!
-Jag kan typ inte längre ha på mig jeans jag har leggins det är skönare!
-jag är väääääldigt klumpig!
-jag gillar att mysa och ha låga lampor/ljus på i mitt rum i källarn!
-jag älskar godis mest lakrits,choklad inge sött för min del!
-jag är blyg när det gäller att vara vid folk, hatar också när vuxna stirrar en i ögonen detsamma om barn gör det haha!
liten bild i know men hittar ingen fin bild på mig så tog den ifrån skyype:)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?