d^_^b

nadine ([email protected]) om 09.30!!!!!:
då får du göra omprov med mig på idrotten!!;p
IP: 46.162.80.213
Svar: hahahaha jo tror nästan det;) vi ska simma 8 längder det gjorde dom iallafall:)

Kom hem nyss, på fysiken fick vi bara en liten läxa om elektroner och sånt skit, sen på So:n dela hon bara ut böcker och så hade vi musik ooch idrott men idrotten försov jag ju mig så ahh!:) Ska hjälpa dom där uppe (bror och moffa) att stoppa golvlisterna sen imorgon ska dom börja med golvet i köket får se om jag ids hjäälpa hahahaha för jag är ju bäst på att såga och mäta;)<3 ingen är social på fb så kommer tillbaks vid 6 eller senare om ni undrar;Dhejrå!
P.S. ojj ledsen nadine om din epost syndes så folk kan se den, gör det nått? :o


Postat av: nadine

sv:nä haha



[email protected] MEIJLAAAA PÅ ALLA!!!

2011-10-19 @ 18:13:43
URL: http://mongohallon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?