jag älskar.....att fota!

tjoohej!:)
Vakna kring 10, börja 10:20!(: sminkar mig inte eller nått sånt skit så det var inte stressigt;)
Mizzy kom och la sig i min säng huhu, btw sen drog jag vi hade spanska,musik,lunch,BILD och ELEVENS VAL!:D
Jag tror jag alddrig har haft en bättre dag!!!!:DD:D:DD ebba fick byta till film och media!!!;DD<33 ohyeah!
Så nu slipper jag va ensam för emelie är oftast inte där;) jag tog med mig min egna kamera men dom hade 5 stycken system dom kunde låna ut men jag tog min:))

Så kan föra över lite bilder jag och Ebba fota på skolgårn och vid holms:D Ojj har inte berättat vad jag gjort efter skolan! slutade halv fyra åt mellis och sen stoppa vi klart golvet i vardagsrummet! så nu är vi klar med vardagsrummet:) najss! Jag gjorde väl hälften av jobbet;) haha sen nu duschade jag nyss så man är fräsh:)
Mår braa ingen förkylning:D förutom att jag har ont i magen VÄLDIGT! :/ men det går över efter ett toalett besök;D hahaha!

Sen har det regnat smått efter 4 och nu regnar det lite mer:) Blåååååsigt också, väldigt blåsigt!;o Jag typ flög omkull! så blåsigt är det! Justja sen fick vi en uppgift i FILM OCH MEDIA!:D vi skulle var och en fota MINST 5 bilder påväg till skolan,asså vägen från mig till skolan t.ex.;) Kommer bli roligt!:)
Vi ska fota följande bilder: grodperspektiv,fågelperspektiv,helbild,halvbild och närbild:))
Det var lite om idag hejdåå!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?