1.Skolan

tänkte börja med skolan ikväll..
Jag vaknar, plattar håret och cyklar till skolan. sen går jag till mitt skåp,lämnar mina grejjer och går till lektionerna, jag är med iris och ebba(dock är det dom jag inte är med så mkt) hela tiden och på rasterna sitter vi och tråkar.
Sen i slutet av dan cyklar jag hem och sitter vid datorn och chattar med julia. kan man va mer ensam? och jag är aldrig, och jag menar det aldrig me kompis efter skolan jo kanske ibland en gång i månaden. Jag är inte ute efter nånting när jag säger det här men ni som är fjortisar och har typ 1000 bästisar , tänker ni nånsin på hur det skulle vara utan kompisar?
tänker ni nånsin hur ni beter er? Tänker ni nånsin på den ensamma flickan som går i skolan och ser glad ut men mår jäkla dåligt? svar: NEJ och det gör inte heller dom som far t.ex. till stan med 4 stycken! alla förutom ensamma flickorna är likadana, har ni märkt det? Kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?